KULLANICI ADI : ŞİFRE Şifremi Unuttum*

Anasayfa İLLEG4L BANK KREDİ SATIN AL İLLEG4LİZM RAP Sub Domain Bulucu Arama Yap Yeni Konular Bugünki Konular

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs.
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 11:59
Mesaj: #1
merhaba arkadaşlar bugün site nasıl çökertilir onu göstereceğim



                                                                 başlat>çalıştır>cmd diyoruz

oraya ping (sitenin adı) -t500000 yazıyoruz sonra enter diyoruz parantez işaretleri yok



bu işlem uzun sürebilir ama sonunda ya site çöker yada aşırı derece yavaşlar



bu ram'inize göre değişir.


büyük sitelere ve devlet tabanlı sitelere denemeyin yoksa ceza yersiniz )


NOT: BUNU Bİ KAÇ MAKİNE İLE SALDIRIRSANIZ KESİN BİR SONUCA ULAŞIRSINIZ )

2016-01-04 /   12:02:27



xecyko gururla sunar ..............

(Son Düzenleme: 04.01.2016, 12:00, Düzenleyen: xecyko.)
WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 12:02
Mesaj: #2
teşekkürler

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 13:49
Mesaj: #3
+++++++++++++++++++++

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 15:19
Mesaj: #4
sagol

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 15:22
Mesaj: #5
merak

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 16:09
Mesaj: #6
eyvaallah dostum bi bakayım geri dönüş yapıcam

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 16:09
Mesaj: #7
bilyordum gende saol D

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 16:31
Mesaj: #8
böyle şeyler pek etkiliği değil üstad

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 17:06
Mesaj: #9
Merhaba, zaten etkili olduğunu söylemedim kardeşim direk hacer olamaz ki kimse ufaktan başlasın insanlar değilmi )

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Ufak çaplı hack cmd yolu ile site hack yavaşlatmak vs. - 04.01.2016, 18:44
Mesaj: #10
teşekkürler D

WWW Alıntı ile Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
hd porno antalya escort türk ifşa porno izle türk ifşa porno samsun escort izmir escort ataşehir escort türk ifşa hd porno