KULLANICI ADI : ŞİFRE Şifremi Unuttum*

Anasayfa İLLEG4L BANK KREDİ SATIN AL İLLEG4LİZM RAP Sub Domain Bulucu Arama Yap Yeni Konular Bugünki Konular

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taze taze siteye özel scriptler
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 02:05
Mesaj: #1
Hepsi taze çekilmiş. illeg4lizm özel. site script satış yapan sitesi demoların tamamı olmayabilir bazıları başka adreste ftp de ne varsa o. çoğu arayüz (php ama veritabanı panel falan yok demoları bu şekilde yüklemiş sanırım) 1 tanesi script içinde sql i vardır. Başka yerde yok resim kanıt belki birilerinin işine yarar. demonun birinde sql açığı var ordan girilmiştir. türk sitesi olduğu için sisteme hiçbir şekilde zarar verilmemiştir. demolar: http://seninbilisim.com/hazirsitetasarimlar.php

ljmQ3g.png

indir.

Alternatif Link

(Son Düzenleme: 01.08.2016, 23:18, Düzenleyen: kaklen.)
WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 02:17
Mesaj: #2
EYw Kardeşim Sağolasın Script Çekimi Yapabiliyormusun böyle ?

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 02:22
Mesaj: #3
Sorunun cevabı konuda zaten özel istek soruyorsan ilgilenmiyorum denk gelince bakıyorum sadece.

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 02:41
Mesaj: #4
@agirzagros istek yasak güzel kardeşim, bilhassa script isteği. Banlamak istemiyorum gece gece.
@kaklen eline sağlık...
Doğruların gözle görülmeyen orduları vardır.

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 02:43
Mesaj: #5
Usta yazımda İstek Yok Gece Gece Okuyamadın Galiba Sadece Arkadaşa Bir SOru İlettim.

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 12:10
Mesaj: #6
eyvallah ama bunlar nasıl kuruluyor )

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 14:51
Mesaj: #7
ALLAHINA KURBAN )

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 18:19
Mesaj: #8
Teşekurler kaklen repppp

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.04.2016, 23:40
Mesaj: #9
çoğu arayüz direk çalışır veritabanı paneli v.s yok tema gibi demodan çekildiği için birinin içinde veritabanı var onun kurulumu da klasik

(Son Düzenleme: 30.04.2016, 23:41, Düzenleyen: kaklen.)
WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Taze taze siteye özel scriptler - 30.08.2016, 14:52
Mesaj: #10
o veritabanı olanda benim aradığımdır inşAllah D

WWW Alıntı ile Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
hd porno antalya escort türk ifşa porno izle türk ifşa porno samsun escort izmir escort ataşehir escort türk ifşa hd porno