KULLANICI ADI : ŞİFRE Şifremi Unuttum*

Anasayfa İLLEG4L BANK KREDİ SATIN AL İLLEG4LİZM RAP Sub Domain Bulucu Arama Yap Yeni Konular Bugünki Konular

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En Basit Para Kazanma Yolu!
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 30.10.2016, 19:06
Mesaj: #1
 Merhaba Arkadaşlar.Kolay Yoldan ve İnternetden Para Kazanmayı İsteyen Kardeşlerimiz Var.
 İnternette Gezinirken Süper Bi Site Buldum.İşinize Fazlasıyla Yarar.Sizden İsteğim Referans Linkimle Girmeniz.Tabi İstemeyen Referans Linkimle Girmez. Sadece Birbirimize Destek Amaçlı.

 Sitede Şu Özellikler Var:
 YouTube Kanala Abone Olarak Para Kazanma
 YouTube Videoyu Beğenerek Para Kazanma
 YouTube Videoyu 15. Saniyesine Kadar İzleyerek Para Kazanma
 Facebook Gönderi/Sayfa Beğenerek Para Kazanma
 Facebook Profil Takip Ederek Para Kazanma

 Evet Hepsi Çok Basit Şeyler.Yapmasıda Aşırı Kolay. Verdiğim Normal Linkten veya Referans Linkimden Girip Siteye Üye Oluyorsunuz.Sonra İstediğinizi Yöntemi Seçerek Para Kazanıyorsunuz.

 Ayrıca Ek Olarak Günlük 50 Kredi Kazanıyorsunuz.İstek Gelirse Videolu Anlatımınıda Çekerim.
 Herneyse Konuyu Fazla Uzattık. Siteye Gitmek İçin ;

 REFERANS LİNKİM(LÜTFEN BİRBİRİMİZE DESTEK OLMAK AMAÇLI TIKLAYALIM)
 NORMAL LINK

 Evet Arkadaşlar Sitede 2 Günde 75 Kuruş Kazandım.Ödeme Almak İçin Herhalde Belli Bir Miktar Var.Eğer O Miktara Ulaşırsam Ödeme Kanıtınıda Atarım.
İmage

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 31.10.2016, 10:53
Mesaj: #2
Destek  adına refle girip kaydoldum

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 31.10.2016, 11:49
Mesaj: #3
@Sakulta Teşekkürler..
İmage

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 31.10.2016, 21:24
Mesaj: #4
çok kolay kazanılıyomuş amk çook. aklı olan seni görüp forumlarda konuydu vs. uğraşacağını görüp uğraşmaz.

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 01.11.2016, 11:49
Mesaj: #5
@number469 Ya Ne Olacak ? Link Kısaltıp Herkezi Tıklattırmaya Uraşmaktan Daha Kolaydır.
Veya Kimse Sana Gelipde Al Sana 10 TL Deyip Vermez.
İmage

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 02.11.2016, 00:51
Mesaj: #6
@MustafaOzcan küçük düşünürsen kazanamazsın. Düşünsene 100 foruma link atacan konu açacan kaçı dönecek konuna bakacak ? aklına yatatacakta üye olacakta ondan sonra kasacakta sana bişeyler gelsin ? geldi diyelim 100 lira kastın. siteden parayı çek emri verdiğin an şifreni değiştiriyorlar adminler veya heasbını siliyolar. Sifre sıfırlama kısmıda çalışmıyor sonra al o kadar emek çöp oldu. Bu kadar önünde oluşabilecek engel varken neden uğraşıyosunuz ? gidip youtube dan kazanın. Yabancı bi blog açın mesela kadın moda. Al ingilizceden çevir almancaya paylaş bi süre sonra hitlenip saglamda para bırakır. Hani böyle sayılabilecek tonla örnek varken neden küsüratlarla uğraşıyosunuz az anlatsana ?

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 02.11.2016, 12:32
Mesaj: #7
@number469 Kardeşim 2 TL Çektim. Yatırıyorlar
İmage

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : En Basit Para Kazanma Yolu! - 02.11.2016, 21:19
Mesaj: #8
@MustafaOzcan zengin olmuşsun bozdur bozdur harca kardeşim. o kadar şey yazdım. Yazdığın şeye bak. Neyse küçük düşün, böyle devam et. İlerde piyasada amele olacaksın belli.

WWW Alıntı ile Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
antalya escort türk ifşa porno izle türk ifşa porno samsun escort izmir escort türk ifşa hd porno