KULLANICI ADI : ŞİFRE Şifremi Unuttum*

Anasayfa İLLEG4L BANK KREDİ SATIN AL İLLEG4LİZM RAP Sub Domain Bulucu Arama Yap Yeni Konular Bugünki Konular

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz?
Konu : Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz? - 16.06.2016, 14:01
Mesaj: #1
Arkadaşlar Topic Açamadığım İçin Bir Kaç Konu İçerisinde Yazmıştım... Bu Bir Script yada Tema İstek DEĞİL! Benim Bir Temaya İhtiyacım Var.. Hindistan Üzerinde Bir Domain'de Aktif.. Elgg Social Media Teması... Başka Hiçbiryerde Yok... Kendileri Kodlamışlar... Ulaştım 200 Dolar İstedi.. O Kadar Param Yok D Çekmeye Çalıştım Ancak Başarılı Olamadım... SCRİPT İSTEK Yapmıyorum.. Patrona PM Atmıştım İstek Olarak Algılandı... Fırça Yedim D Ama İstek Değil.. Sadece YARDIM İstiyorum... Yol Gösterin Ben Yapayım... Yapmaya Çalışayım... Olmadı Para Bile Girebilir İşin İçine Ücret Karşılığı Bile Olabilir Elimden Geldiğince... Yeter ki Bi İlgilenen Olsun... Lütfen Yanlış Anlamayın.. Saygılar...

Bunun İçin Ban Falan Yemeyim Lütfen... Sadece Desteğe İhtiyacım Var ve Ne Yapacağımı Bilmiyorum... Buna Sinirlenmek Gerekmez... Forum Kurallarına'da Aykırı Değil Anladığım Kadarıyla Okuduğum Kurallarda Yardım İstemeyin Denmiyor, Armut Piş Ağzıma Düş Şeklinde Script yada Temayı İstek Yapmayın Deniyor... Ticaret Bölümü Var Bu Tip Şeyler İçin Parayla İsteyim Desem... Ama Orada da Konu Açamıyorum Ben... Yardım Bölümüne Açayım mı? Bir Problem Olurmu? Diye Düşünürken Gurur Meselesi Gibi Birşey Oldu Artık.. Sonunda Açtım... Nasıl Yapmam Gerektiğini Öğretecek Birisini Arıyorum Ben İmage

Tema URL Burada

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz? - 16.06.2016, 14:11
Mesaj: #2
Bu temanın neyini beğendin? D Ayrıca illa temayı bulabileceksin diye bir şey yok. Ona benzer veya daha güzelini aramayı denedin mi?
İmage

(Son Düzenleme: 16.06.2016, 14:11, Düzenleyen: Chesterfield.)
Alıntı ile Cevapla
Konu : Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz? - 16.06.2016, 14:31
Mesaj: #3
Bana Aynen Onun Gibi Üyelerimi Harita Üstünde Gösterecek Birşey Lazım D Valla Bulabildiğim En Yakını Bu... D Nasıl Çekebilirim Bunu? Nasıl Bir Yol İzleyim? Biri Öğretebilirmi? D

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz? - 16.06.2016, 15:25
Mesaj: #4
yerlerle ilgili tanıtım yapıp haritadamı göstercen D

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz? - 16.06.2016, 16:12
Mesaj: #5
Yok Yerlerle İlgili Tanıtım Yok D Direk Siteye Üye Olan Kendini İşaretlicek... Diğer Bütün Üyeler Haritada Görebilecek Onu... Temada Olduğu Gibi D Biri Bi Yol Göstersin Çekip Alayım Şu Temayı D

WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz? - 16.06.2016, 16:17
Mesaj: #6
http://whatwpthemeisthat.com/
bu siteden linki yapıştır gerisi oyuncak

Buda indirme linki
http://www.tusfiles.net/7m4tvbdtns59

(Son Düzenleme: 16.06.2016, 16:19, Düzenleyen: proallturkey.)
WWW Alıntı ile Cevapla
Konu : Balık Vermeyin Zatende.. Tutmayı Öğretirmisiniz? - 17.06.2016, 23:27
Mesaj: #7
@proalturkey İyide Tema Wordpress Değilki D Tema Elgg )

WWW Alıntı ile Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
hd porno antalya escort türk ifşa porno izle türk ifşa porno samsun escort izmir escort ataşehir escort türk ifşa hd porno